រាជធានីភ្នំពេញ៖ ស្ថិតក្នុងកាលៈទេសៈដ៏លំបាកដែលបណ្តាលមកពីការរីករាលដាលនៃ ជំងឺកូវីដ ១៩ សមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុបានអះអាងថានឹងនៅតែរក្សាជំហរផ្តល់សេវាហិរញ្ញ វត្ថុផ្លូវការសម្បូរបែបទៅដល់ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាដើម្បីចូលរួមដោះស្រាយបញ្ហាលំបាក ។
យោងតាមសេចក្តីថ្លែការណ៍ដែលមាន ៦ ចំណុចរបស់សមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា នៅថ្ងៃ ទី ១៧ខែមេសានេះបានបង្ហាញនូវជំហរផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុរបស់ខ្លួនក៏ដូចជាសមាជិក ចំនួន ៦ ចំណុចដែលរួមមាន ៖
១-សមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា នៅតែរក្សា និងប្រកាន់ ខ្ជាប់នូវទស្សនៈវិស័យរបស់ខ្លួន តាមរយៈការជួយឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាគ្រប់រូបទទួលបាន សេវាហិរញ្ញវត្ថុផ្លូវការសម្បូរបែប និងទាន់ពេលវេលាតាមរយៈប្រព័ន្ធហិរញ្ញវត្ថុ ប្រកប ដោយនិរន្តរភាព ។ សមាគមជឿជាក់ថា ទាំងអតិថិជន និងគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុ គឺជាដៃគូដ៏ មានសារៈសំខាន់ដែលមិនអាចខ្វះ គ្នាបានគ្រប់កាលៈទេសៈ ។ សមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា មានជំនឿថា ក្នុងកាលៈទេសៈ នេះមានតែការចូលរួមដោះ ស្រាយបញ្ហាទាំងអស់គ្នា រវាងអតិថិជន និងគ្រឹះស្ថាន ប្រកប ដោយភាពស្មោះត្រង់ និងការ ទទួលខុសត្រូវនោះទេ ទើបយើងអាចឆ្លងកាត់ការលំបាក នេះបានទាំងអស់គ្នា ។
២- សមាជិកសមាគមទាំងអស់ នឹងខិតខំប្រឹងប្រែងឱ្យអស់ពីលទ្ធភាព ដើម្បីឆ្លើយតប និង គាំទ្រអតិថិជនរបស់ខ្លួន ។ ជាការពិតណាស់ ក្នុងគ្រាដ៏លំបាកនេះ គ្រឹះស្ថាននីមួយៗដែល ជាសមាជិកសមាគម មានសមត្ថភាព និងលទ្ធភាពផ្សេងៗគ្នា ក្នុងការគាំទ្រអតិថិជនរបស់ ខ្លួន ។ គណៈគ្រប់គ្រង ភាគទុនិក បុគ្គលិកគ្រប់ជាន់ថ្នាក់នៃគ្រឹះស្ថាននីមួយៗ បាននិងកំពុង ខិតខំប្រឹងប្រែងយ៉ាងសស្រាក់សស្រាំទៅតាមលទ្ធភាពរៀងៗខ្លួន ដើម្បីធានា និរន្តរភាព វិស័យ និងបន្តផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុដល់អតិថិជន ។
៣- ក្នុងការគាំទ្រអតិថិជនរបស់ខ្លួនដែលទទួលរងផលប៉ះពាល់ សមាជិកសមាគមនីមួយៗ បាន និងកំពុង អនុវត្តដំណោះស្រាយផ្សេងៗ ទៅតាមនីតិវិធី គោលការណ៍ផ្ទៃក្នុង ស្របទៅ នឹងប្រភេទអតិថិជន ទំហំនៃផលប៉ះពាល់ និងស្ថានភាពជាក់ស្តែងរបស់អតិថិជនម្នាក់ៗ ហើយដំណោះស្រាយទាំងនោះ ត្រូវអនុលោមទៅតាមសេចក្តីណែនាំ របស់ធនាគារ ជាតិ នៃកម្ពុជា ជាពិសេសលើវិស័យទាំងបួន រួមមាន៖ ទេសចរណ៍ កាត់ដេរ សំណង់ និងការដឹក ជញ្ជូន ដូចមានចែងនៅក្នុងសារាចរណែនាំរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ដែលបានដាក់ ចេញនៅថ្ងៃទី ២៧ខែមីនា ឆ្នាំ ២០២០ ។
៤- ដើម្បីទទួលបានការគាំទ្រ និងដំណោះស្រាយ ជាពិសេសការរៀបចំឥណទានឡើងវិញ អតិថិជនត្រូវទំនាក់ទំនងទៅគ្រឹះស្ថានដែលខ្លួនបានខ្ចីប្រាក់ ដើម្បីពិភាក្សាអំពីស្ថានភាព និងលទ្ធភាពដោះស្រាយនានាជាមួយនឹងបុគ្គលិកគ្រឹះស្ថាន ។ អតិថិជនត្រូវផ្តល់ព័ត៌មាន អោយបានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយ ដើម្បីទទួលបានដំណោះស្រាយសមស្រប និងឈ្នះឈ្នះទាំង អស់គ្នា ដើម្បីបន្តនិរន្តរភាពវិស័យហិរញ្ញវត្ថុ និងសេដ្ឋកិច្ចជាតិ ។
៥- ចំពោះអតិថិជន ដែលមិនទទួលរងផលប៉ះពាល់ ឬរងផលប៉ះពាល់តិចតួច ហើយមាន សមត្ថភាពសងត្រឡប់វិញនោះ សមាគមសូមធ្វើការលើកទឹកចិត្តដល់អតិថិជន អោយបន្ត ការបង់សងត្រលប់តាមធម្មតា ដោយទុកអាទិភាពអោយគ្រឹះស្ថាននីមួយៗ យកលទ្ធភាព ដែលខ្លួនមាន ទៅជួយដល់អតិថិជនដែលរងផលប៉ះពាល់ធ្ងន់ធ្ងរ ។ ក្នុងកាលៈទេសៈនេះ ការប្រកាន់ភាពស្មោះត្រង់ និងការផ្តល់សម្បទានទៅអ្នកដែលលំបាកខ្លាំង គឺជាកាយវិការ សប្បុរសដែលនឹងទទួលបាននូវការគោរព ។
៦- សមាគម រួមជាមួយសមាជិករបស់ខ្លួនបាននិងកំពុងតាមដានស្ថានភាពវិវត្ត នៃវិស័យ មីក្រូហិរញ្ញវត្ថុយ៉ាងយកចិត្តទុកដាក់ជាមួយដៃគូពាក់ព័ន្ធ ក៏ដូចជាចាត់វិធានការត្រៀមទុក ដើម្បីបង្ការ និងដោះស្រាយបញ្ហាផ្សេងៗ ដែលអាចនឹងកើតឡើងជាយថាហេតុ ។
សេចក្តី ថ្លែងការសង្កត់ធ្ងន់ថា «សមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា ជឿជាក់យ៉ាងមុតមាំថា នៅពេល ដែលគ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញវត្ថុ និងអតិថិជន ចូលរួមជាមួយគ្នារកដំណោះស្រាយប្រកប ដោយភាពស្មោះត្រង់ និងការទទួលខុសត្រូវខ្ពស់ យើងពិតជាធានាបាននូវនិរន្តរភាព វិស័យហិរញ្ញវត្ថុ ដែលជាឆ្អឹងខ្នងនៃសេដ្ឋកិច្ចជាតិរបស់យើង» ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ