ខណៈរដ្ឋាភិបាលបានប្រកាសឲ្យប្រជាជនអនុវត្តនូវនិន្នាការគម្លាតឆ្ងាយពីគ្នា មិត្តហ្វូន គឺជាក្រុមហ៊ុនដែលមានការចាប់អារម្មណ៍បំផុតក្នុងការផ្សព្វផ្សាយសារនេះ ។ ហើយថ្មីៗនេះផងដែរ មិត្តហ្វូន បានចូលរួមយន្តការថ្មីតាមរយៈការផលិតវីដេអូបទចម្រៀងរៀបរាប់ពីអនាម័យសម្រាប់បង្ការ និងការពារជំងឺកូវីដ១៩ ព្រមទាំងទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ និងទស្សនាជាច្រើននៅលើបណ្តាញសង្គម ។
ជាមួយនឹងសារផ្សព្វផ្សាយកន្លងមក «នៅផ្ទះរីករាយនឹងជីវិតអ្នក ដើម្បីការពារជំងឺកូវីដ១៩» មិត្តហ្វូន បានគោរពតាមការណែនាំរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងការបញ្ជ្រាបព័ត៌មានជាច្រើនរូបភាពទៅដល់ប្រជាជនកម្ពុជា មិនថា តាមរយៈសេវាទូរគមនាគមន៍ សារ SMS សេវាសំឡេងរោទ៍ត្រលប់ ទំព័រហ្វេសប៊ុក គេហទំព័រ និងកម្មវិធីឌីជីថលផ្សេងៗទៀតប៉ុណ្ណោះទេ តែថ្មីៗនេះ មិត្តហ្វូន បានផលិតបទចម្រៀងវីដេអូដ៏គួរឲ្យទាក់ទាញ និងចាប់អារម្មណ៍ជាខ្លាំង ។
បន្ទាប់ពីបានបង្ហោះបទចម្រៀងវីដេអូនេះ ទៅលើបណ្តាញសង្គមហ្វេសប៊ុកត្រឹមតែ ៣ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ បទចម្រៀងអប់រំរួមជាមួយនឹងវីដេអូបង្ហាញក្បាច់រាំដ៏ស្រស់ស្អាតដែលមានចំណងជើងថា «អនាម័យការពារកូរ៉ូណា» ទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ និងទស្សនាពីទស្សនិកជនជាច្រើននៅលើបណ្តាញសង្គមហ្វេសប៊ុករបស់ មិត្តហ្វូន ។ ក្បាច់រាំ និងអត្ថន័យគួបផ្សំជាមួយនឹងសារអប់រំនៅក្នុងបទចម្រៀងនេះបានទាញឲ្យមានអ្នកចូលទស្សនារហូតដល់ ៥០០ ពាន់ដង និងការជជែកគ្នាប្រហែល ២ម៉ឺនដងនៅលើវីដេអូនេះ ។
មិត្តហ្វូន បានប្រាប់ថា ការផលិតវីដេអូនេះឡើងក្នុងគោលបំណង ដើម្បីពង្រីកការផ្សព្វផ្សាយនៃការការពារជំងឺកូវីដ១៩ ឲ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាពតាមរយៈបណ្តាញសង្គម ក្នុងរយៈពេលដែលប្រជាជនកម្ពុជាបានកំពុងតែអនុវត្តន៍នៅគម្លាតឆ្ងាយពីសង្គមតាមការណែនាំរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល។
លោក ញ៉ុង ឌិនថន អគ្គនាយករងនៃក្រុមហ៊ុន មិត្តហ្វូន បានថ្លែងថា៖ «មិត្តហ្វូន បានព្យាយាម និងសហការគ្រប់រូបភាពក្នុងការជួយជ្រោមជ្រែងជាមួយរាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងការផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានអំពីអនាម័យ ទម្លាប់ក្នុងការរស់នៅ ធ្វើយ៉ាងណាដើម្បីធានាថា ប្រជាជនកម្ពុជា អាចជៀសឆ្ងាយពីជំងឺកូវីដ១៩ នេះ ។ ដោយសារប្រជាជនកម្ពុជា ចូលចិត្តស្តាប់តន្ត្រី និងទស្សនាវីដេអូនៅលើទូរស័ព្ទដៃ ដូច្នេះការផលិតចម្រៀងវីដេអូ គឺជាយុទ្ធសាស្ត្រមួយដ៏មានប្រសិទ្ធភាព ដើម្បីធានាថាពួកគាត់ពិតជាបានទស្សនាវីដេអូអប់រំមួយនេះ ខណៈពេលកំពុងស្ថិតនៅផ្ទះ ។ សំខាន់ជាងនេះ គឺថាកម្រងវីដេអូចម្រៀងនេះ គឺផលិត និងចូលរួមសម្តែងដោយបុគ្គលិកមិត្តហ្វូនទាំងអស់» ។
លើសពីនេះទៅទៀតចាប់តាំងពីខែមេសាមក ក្រុមហ៊ុន មិត្តហ្វូន បានប្តូរឈ្មោះសញ្ញានៅលើទូរស័ព្ទជាមួយនឹងពាក្យ #StayHome ឬនៅផ្ទះ ដែលនេះ គឺជាដំណោះស្រាយដ៏ធំមួយទៀតចំពោះអតិថិជនមិត្តហ្វូនជិត ៩លាននាក់ ដើម្បីលើកទឹកចិត្តពួកគេអោយស្នាក់នៅក្នុងផ្ទះ ហើយរីករាយនឹងជីវិតរបស់ពួកគេ ដើម្បីផ្តួចផ្តើមអនុវត្តនិន្នាការគម្លាតឆ្ងាយពីគ្នា ដើម្បីការពារជំងឺកូវីដ១៩ ។
មិត្តហ្វូនប្តេជ្ញាបន្តបង្កើតគំនិតផ្តួចផ្តើមថ្មីៗ និងមធ្យោបាយផ្សព្វផ្សាយប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតដើម្បីគាំទ្រការការពារជំងឺកូវីដ១៩ បន្តទៀត ។ សូមចូលទៅកាន់គេហទំព័ររបស់មិត្តហ្វូន https://www.metfone.com.kh/kh និងទំព័រហ្វេសប៊ុកផ្លូវការ http://fb.com/metfone.closer ដើម្បីតាមដានព័ត៌មានផ្សេងៗ ៕ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ