មហាសេដ្ឋី បាហ្វេត បង្រៀនយុទ្ធសាស្ត្រទំនាក់ទំនងទាំងនេះទៅ ប៊ីល ហ្គេតស៍
លោកមហាសេដ្ឋី ប៊ីល ហ្គេតស៍ (Bill Gates) និង វ៉ារេន បាហ្វេត (Warren Buffett)…
លោកមហាសេដ្ឋី ប៊ីល ហ្គេតស៍ (Bill Gates) និង វ៉ារេន បាហ្វេត (Warren Buffett)…
លោកមហាសេដ្ឋី ប៊ីល ហ្គេតស៍ (Bill Gates) និង វ៉ារេន បាហ្វេត (Warren Buffett) គឺជាមិត្តជិតស្និទ្ធិនឹងគ្នាអស់រយៈពេលជិត៣០ឆ្នាំមកហើយ ។ បុគ្គលដ៏ជោគជ័យទាំងពីររូបចូលចិត្តរៀនសូត្រពីគ្នាទៅវិញទៅមក ហើយលោក ហ្គេតស៍ បានរៀនពីយុទ្ធសាស្ត្រទំនាក់ទំនងមួយពីលោក បាហ្វេត ។
ហើយយុទ្ធសាស្ត្រដែលលោករៀនសូត្របាននោះ គឺ មេតាផរ ឬការប្រើពាក្យប្រៀបធៀប ។ វាជាសិល្បៈនៃការនិយាយរបស់អ្នកប្រាជ្ញ អារីស្តូត (Aristotle) របស់ប្រទេសក្រិចកាលពីប្រមាណ ២ពាន់ឆ្នាំមុន ។ តែមកដល់បច្ចុប្បន្ននេះ រាល់គ្រូបង្រៀន សហគ្រិន និងអាជីវករគួរតែរៀនប្រើប្រាស់វា ។
មេតាផរ មានលក្ខណៈស្រដៀងគ្នាច្រើននឹងការនិទានរឿង ហើយវាជាយុទ្ធសាស្ត្រដ៏មានប្រសិទ្ធភាពក្នុងការបញ្ចុះបញ្ចូលអ្នកស្តាប់ និងធ្វើឲ្យមនុស្សដែលមិនដឹងច្បាស់ពីប្រធានបទ ឬចំណេះដឹងមានកម្រិតជក់ចិត្តចង់ស្តាប់បន្ត ។ វាធ្វើឲ្យគំនិតអរូបីចេញជារូបរាងច្បាស់លាស់សម្រាប់ឲ្យអ្នកស្តាប់កាន់តែយល់ពីប្រធានបទនៃការសន្ទនា ។
ស្ថាបនិក និងសហគ្រិន គួរតែរៀនប្រើមេតាផរក្នុងការធ្វើបទបង្ហាញ និងយុទ្ធសាស្ត្រនៃការផ្សព្វផ្សាយ ឬលក់ផលិតផលរបស់ខ្លួន ។ វាជាវិធីងាយជាងគេក្នុងការប្រៀបធៀបគំនិត ឬផលិតផលថ្មីជាមួយនឹងអ្វីដែលអតិថិជនស្គាល់ច្បាស់ ។
ឧទាហរណ៍ដូចជា ឈីបកុំព្យូទ័រប្រៀបបានជាខួរក្បាលនៃកុំព្យូទ័រជាដើម ហើយការមានឈីបពីរ មានន័យថា កុំព្យូទ័រមួយមានខួរក្បាលពីរ ដែលអនុញ្ញាតឲ្យខួរក្បាលមួយធ្វើការលើកិច្ចការមួយ ខណៈដែលខួរក្បាលមួយទៀតធ្វើការលើកិច្ចការមួយទៀត ។ ជាលទ្ធផល កុំព្យូទ័រទាំងមូលអាចដំណើរការបានលឿនជាងមុន និងមានប្រសិទ្ធភាពជាងមុន ។
ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកជាអាជីវករ អ្នកនឹងក្រុមការងាររបស់អ្នកគួរតែកំណត់រឿង ឬ មេតាផរ ច្បាស់លាស់ដែលសមរម្យក្នុងការប្រើប្រាស់ក្នុងកិច្ចសន្ទនា ការធ្វើបទបង្ហាញ ឬការលក់ជាដើម។ ព្រោះខួរក្បាលមនុស្សចូលចិត្តរំពឹងលើអ្វីដែលខ្លួនអាចមើលឃើញ ដើម្បីយល់ពីគំនិតអរូបិយ អ្នកស្តាប់របស់អ្នកនឹងចាប់អារម្មណ៍ចង់ស្តាប់អ្នកកាន់តែខ្លាំង ប្រសិនបើអ្នកចេះប្រើយុទ្ធសាស្ត្រខាងលើនេះ ៕ ដកស្រង់ចេញពីវេបសាយ ៖ inc (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ