ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

តើត្រូវបង្កើតរចនាសម្ព័ន្ធក្រុមហ៊ុនយ៉ាងដូចម្តេចទើបមានប្រសិទ្ធភាព?

7 ខែ មុន

ការ​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ជំហាន​ជា​ច្រើន ដើម្បី​ធានា​ថា តួនាទី​ការ​ទទួលខុសត្រូវ និង​ទំនាក់ទំនង​ក៏​ដូច​ជា​ទម្រង់​បែបបទ​ការងារ​ត្រូវ​បាន​កំណត់ យ៉ាង​ច្បាស់ ។ នេះ​ជា​ការ​ណែនាំ​ដែល​កម្មវិធី​លុយ​នៃ​សារព័ត៌មាន​កោះសន្តិភាព​បាន​ស្រាវជ្រាវ ដើម្បី​ជួយ​អ្នក​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ៖ ១.​កំណត់​គោលដៅ…

ការ​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ជំហាន​ជា​ច្រើន ដើម្បី​ធានា​ថា តួនាទី​ការ​ទទួលខុសត្រូវ និង​ទំនាក់ទំនង​ក៏​ដូច​ជា​ទម្រង់​បែបបទ​ការងារ​ត្រូវ​បាន​កំណត់ យ៉ាង​ច្បាស់ ។ នេះ​ជា​ការ​ណែនាំ​ដែល​កម្មវិធី​លុយ​នៃ​សារព័ត៌មាន​កោះសន្តិភាព​បាន​ស្រាវជ្រាវ ដើម្បី​ជួយ​អ្នក​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ៖

១.​កំណត់​គោលដៅ និង​គោលបំណង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក
មុន​នឹង​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គការ​វា​ចាំបាច់​ណាស់​ក្នុង​ការ​យល់​ដឹង​ច្បាស់លាស់​អំពី បេសកកម្ម ចក្ខុវិស័យ និង​គោលដៅ​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក ។ ទាំងនេះ​នឹង​ណែនាំ​ការ​រចនា​នៃ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក ។

២.​កំណត់​មុខងារ​សំខាន់​ៗ និង​នាយកដ្ឋាន
កំណត់​មុខងារ​សំខាន់​ៗ​ដែល​ត្រូវការ ដើម្បី​ដំណើរការ​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​ប្រកបដោយ ប្រសិទ្ធភាព ។ នាយកដ្ឋាន​ទូទៅ​រួម​មាន​ហិរញ្ញវត្ថុ ទីផ្សារ ការ​លក់ ប្រតិបត្តិការ ធនធានមនុស្ស និង​សេវាកម្ម​អតិថិជន ។ កំណត់​មុខងារ​ណាមួយ​ដែល​ចាំបាច់​ក្នុង​ការ​សម្រេច​បាន​នូវ​គោលបំណង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក ។

៣.​កំណត់​ទំនាក់ទំនង​ការ​រាយការណ៍
សម្រេច​ថា តើ​នាយកដ្ឋាន និង​មុខ​តំណែង​នឹង​ទាក់ទង​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​យ៉ាងដូចម្តេច ។ ពិចារណា កត្តា​ដូច​ជា ឋានានុក្រម ឯកទេស និង​បណ្តាញ​ទំនាក់ទំនង ។ តើ​រចនាសម្ព័ន្ធ​របស់ អ្នក​នឹង​មាន​លក្ខណៈ​ជា​ឋានានុក្រម ប្រព័ន្ធ ឬ​ការ​រួម​បញ្ចូល​គ្នា?

៤.​បង្កើត​ការ​ពិពណ៌នា​ការងារ
បង្កើត​ការ​ពិពណ៌នា​ការងារ​លម្អិត​សម្រាប់​មុខ​តំណែង​នីមួយ​ៗ​នៅ​ក្នុង​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នក​។ បង្ហាញ​យ៉ាង​ច្បាស់​អំពី​តួនាទី​ការ​ទទួលខុសត្រូវ គុណវុឌ្ឍិ និង​ទំនាក់ទំនង ។ ការ​បង្កើត នេះ​នឹង​ជួយ​ធានា​ថា អ្នក​គ្រប់​គ្នា​យល់​ពី​តួនាទី​របស់​ពួក​គេ​នៅ​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន ។

Successful executive Asia young businesswoman smart casual wear drawing, writing and using pen with digital tablet computer thinking of inspiration search ideas working process in modern office.

៥.​បង្កើត​កម្រិត​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង
កំណត់​កម្រិត​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង​ដែល​ត្រូវការ ដើម្បី​ត្រួតពិនិត្យ​អង្គភាព​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ។ នេះ​អាច​រាប់​បញ្ចូល​ទាំង​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ថ្នាក់​កំពូល (CEO, CFO ជាដើម​) អ្នកគ្រប់គ្រង ថ្នាក់​កណ្តាល និង​អ្នកគ្រប់គ្រង​ជួរ​មុខ ។ កំណត់​តួនាទី និង​ទំនួល​ខុស​ត្រូវ​របស់ ខ្លួន​ឱ្យ​បាន​ច្បាស់លាស់ ។

៦.​ពិចារណា​លើ​វិសាលភាព​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង
សម្រេច​ថា តើ​បុគ្គលិក​ប៉ុន្មាន​នាក់​ដែល​អ្នកគ្រប់គ្រង​នីមួយ​ៗ​នឹង​គ្រប់គ្រង​ដោយ​ផ្ទាល់​។ វិសាលភាព​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង​តូច​ចង្អៀត​មាន​ន័យ​ថា បុគ្គលិក​តិច​ជាង​រាយការណ៍​ទៅ​អ្នកគ្រប់គ្រង​ម្នាក់​ៗ ខណៈ​ដែល​ការ​គ្រប់គ្រង​ដ៏​ធំ​ទូលាយ​មាន​ន័យ​ថា បុគ្គលិក​កាន់តែ​ច្រើន​រាយការណ៍​ទៅ​អ្នកគ្រប់គ្រង​ម្នាក់​ៗ ។ ពិចារណា​កត្តា​ដូច​ជា ភាព​ស្មុគស្មាញ​នៃ​ការងារ កម្រិត​ជំនាញ​របស់​និយោជិត និង​សមត្ថភាព​របស់​អ្នកគ្រប់គ្រង នៅ​ពេល​កំណត់​វិសាលភាព​នៃ​ការ​គ្រប់គ្រង ។

៧.​តុល្យភាព​មជ្ឈិម​កម្ម និង​វិមជ្ឈការ
កំណត់​កម្រិត​នៃ​សិទ្ធិ​អំណាច​ធ្វើ​សេចក្តីសម្រេច​ដែល​នឹង​ត្រូវ​បាន​ដាក់​កណ្តាល​នៅ​ផ្នែក​ខាងលើ​នៃ​អង្គការ​ធៀប​នឹង​វិមជ្ឈការ​ទៅ​កម្រិត​ទាប ។ មជ្ឈិម​ភាវូបនីយកម្ម​អាច​ផ្តល់​នូវ ភាព​ស៊ីសង្វាក់​គ្នា និង​ការ​គ្រប់គ្រង ខណៈ​ពេល​ដែល​វិមជ្ឈការ​អាច​ជំរុញ​ការ​បង្កើត​ថ្មី និង​ការ​ឆ្លើយ​តប ។

៨.​ទំនាក់ទំនង​រចនាសម្ព័ន្ធ
នៅ​ពេល​ដែល​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គការ​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង​ទំនាក់ទំនង​វា​យ៉ាង​ច្បាស់​ទៅ​កាន់ បុគ្គលិក​ទាំងអស់ ។ ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា អ្នក​គ្រប់​គ្នា​យល់​ពី​តួនាទី​របស់​ពួក​គេ​ទំនាក់ទំនង រាយការណ៍ និង​របៀប​ដែល​អង្គភាព​ដំណើរការ​ទាំងមូល ។

៩.​វាយតម្លៃ និង​សម្រប​ខ្លួន
ពិនិត្យ និង​វាយតម្លៃ​រចនាសម្ព័ន្ធ​ស្ថាប័ន​របស់​អ្នកជា​ប្រចាំ ដើម្បី​ធានា​ថា​វា នៅ​តែ​ស្រប​តាម គោលដៅ និង​គោលបំណង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​អ្នក ។ នៅ​ពេល​ដែល​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នកមាន​កា​រវិ​វ​ឌ្ឍ អ្នក​ប្រហែលជា​ត្រូវ​ធ្វើការ​កែសម្រួល​រចនាសម្ព័ន្ធ ដើម្បី​សម្រប​ទៅ​នឹង​កំណើន​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ទីផ្សារ ឬ​កត្តា​ផ្សេង​ៗ​ទៀត ។

Handsome Asian businessman with stylish haircut giving a piece of advice to his pretty female colleagues while standing at panoramic window of spacious meeting room

១០.​ស្វែងរក​មតិ​កែ​លម្អ
លើកទឹកចិត្ត​ឱ្យ​មាន​មតិ​កែ​លម្អ​ពី​បុគ្គលិក​អំពី​ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព ។ ពួក​គេ​អាច​មានការ​យល់​ដឹង​ដ៏​មាន​តម្លៃ​ទៅ​លើ​ផ្នែក​ដែល​ត្រូវការ​ការ​កែ​លម្អ ឬ​ការ​កែតម្រូវ​។ ដោយ​ធ្វើ​តាម​ជំហាន​ទាំងនេះ អ្នក​អាច​បង្កើត​រចនាសម្ព័ន្ធ​អង្គភាព​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​គាំទ្រ គោលបំណង​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក ។ រចនាសម្ព័ន្ធ​ទាំងនេះ​នឹង​ជួយ​សម្រប​សម្រួលការ​ទំនាក់ទំនង និង​កិច្ចសហការ និង​ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រតិបត្តិការ​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធភាព ៕ ដោយៈ ស ផាត់

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ