រាជធានីភ្នំពេញ ៖ លោកសាំ ពិសិដ្ឋ នាយកមន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនរាជធានីភ្នំពេញបានឱ្យដឹងថា កន្លងមកនៅដំណាក់កាលទី១ ការដោះស្រាយបព្ហាាចរាចរកកស្ទះនៅចំណុចក្បាលថ្នល់បានល្អមួយកម្រិត បន្ទាប់ពីសាលារាជធានីភ្នំពេញបានសង់ស្ពានអាកាស និងស្ពានព្រះមុនីវង្ស។
លោកបានបញ្ជាក់ថា ជាបច្ចេកទេស ស្ថានភាពបច្ចុប្បន្នបានដោះស្រាយទិសចរាចរទៅមកត្រង់ចំនួន៤ទិស និងបត់ស្តាំចំនួន៤ទិស ប៉ុន្តែចរាចរបត់ឆ្វេងចំនួន៤ទិសមិនទាន់មាននៅឡើយ។ ក្នុងដំណាក់កាលទី២នេះ សាលារាជធានីភ្នំពេញ បានចាត់មន្ទីរសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូនធ្វើការសិក្សាដោះស្រាយចរាចរអាចបត់ឆ្វេងទាំង៤ទិសនៅទីតាំងនេះ ដោយនឹងសាងសង់ជាស្ពានអាកាសបត់ឆ្វេងកោងឯកទិសចំនួន២ និងផ្លូវក្រោមដីបត់ឆ្វេងកោងឯកទិសចំនួន២ បន្ថែមលើស្ពានមានស្រាប់។
ការបកស្រាយផ្លូវបត់ឆ្វេងទាំង៤ទិសដែលនឹងសាងសង់បន្ថែមដូចរូបប្លង់ មានដូចខាងក្រោមៈ ១-ចរាចរពីមហាវិថីព្រះមុនីវង្សទៅមហាវិថីព្រះនរោត្តម ត្រូវធ្វើដំណើរដល់ក្រោមស្ពានចាស់ហួសបន្តិច បត់ឆ្វេងឡើងស្ពានគម្រោងរាងកោង រួចភ្ជាប់ចូលគន្លងពង្រីកស្ពានចាស់។ ២-ចរាចរពីផ្លូវជាតិលេខ២ចាក់អង្រែមកមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស ត្រូវធ្វើដំណើរចូលផ្លូវក្រោមដី រួចបត់ឆ្វេងឡើងមកមហាវិថីព្រះមុនីវង្ស។ ៣-ចរាចរពីច្បារអំពៅមកផ្លូវជាតិលេខ២ចាក់អង្រែ ត្រូវធ្វើចរាចរពីស្ពានព្រះមុនីវង្សចាស់ដល់ក្រោមស្ពានចាស់ហួសបន្តិចបត់ស្តាំឡើងស្ពានគម្រោងរាងកោង រួចភ្ជាប់ចូលគន្លងពង្រីកស្ពានចាស់។
៤-ចរាចរពីមហាវិថីព្រះនរោត្តមមកច្បារអំពៅ ត្រូវធ្វើចរាចរចូលផ្លូវក្រោមដី រួចបត់ឆ្វេងឡើងមកស្ពានព្រះមុនីវង្សថ្មី។ គម្រោងផែនការដំណាក់កាលទី២នេះ នឹងដោះស្រាយចរាចរបាន១០០% ដូចស្ពានអាកាសស្ទឹងមានជ័យ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ