ក្នុងកំឡុងខែសីហា ឆ្នាំ2014នេះ ពិតជាធ្វើឲ្យពិភពលោកមានការភ្ងាក់ផ្អើលជាមួយការលេងហ្គេមមួយប្រភេទដែលគេហៅថា «Ice Bucket Challenge» ដើម្បីបរិច្ចាគជាមូលនិធិជួយទៅដល់សង្គម ដោយសារតែជំងឺម្យ៉ាងដែលហៅថាជំងឺស្វិតសាច់ដុំ (Amyotrophic Lateral Sclerosis )។
ហ្គេមនេះ គឺត្រូវបានសមាគមស្រាវជ្រាវជំងឺស្វិតសាច់ដុំ (Amyotrophic Lateral Sclerosis Association) ជាអ្នកបង្កើតឡើង ហើយបានរីកសាយភាយពីប្រទេសមួយទៅប្រទេសមួយ។ «Ice Bucket Challenge» គឺជាហ្គេមដែលតម្រូវឲ្យអ្នកចូលរួមលេងហ្គេមធ្វើការចាក់ធុងទឹកកកទៅលើក្បាលខ្លួនឯង ហើយថតជាវីដេអូសកម្មភាពដែលខ្លួនបានចាក់ទឹកកកលើក្បាល បន្ទាប់មកបង្ហោះទៅលើប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនងសង្គម ក្រោយមកត្រូវជ្រើសរើសអ្នកចូលរួម3 នាក់ផ្សេងទៀត ឲ្យចាក់ទឹកកកលើក្បាល ហើយបង្ហោះរូបភាពតបមកវិញ ដោយទុករយៈពេល24ម៉ោងសម្រាប់អ្នកចូលរួមលេង។ បើសិនភាគីណាមួយចូលរួមលេងហ្គេម បដិសេធនឹងការចាក់ទឹកកកនេះ គេនឹងត្រូវបរិច្ចាគជាមូលិធិទៅកាន់សមាគម។
ពិតជាមានការភ្ងាក់ផ្អើលក្នុងការលេងហ្គេមនេះ គឺសមាគមបានអញ្ជើញស្ថាបនិកបច្ចេករិទ្យាល្បីៗមួយចំនួននៅលើពិភពលោក ឲ្យចូលរួមលេងល្បែងនេះ ដូចជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនទំនាក់ទំនងសង្គមហ្វេសប៊ុក និងម្ចាស់ក្រុមហ៊ុន Microsoft ដែលអ្នកចូលរួមបានសម្ដែងនូវភាពសប្បាយរីករាយយ៉ាងខ្លាំងក្នុងការលេងដើម្បីស្វែងរកមូលនិធិសម្រាប់សមាគម។
ឥលូវហ្គេមនេះ គឺបានកំពុងតែរីកសាយភាយមកដល់ប្រទេសកម្ពុជាហើយ ។ គឺក្រុមហ៊ុនឌីជីអីុនធើណេតដែលជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាល្បីមួយក្នុងប្រទេស បានរៀបចំការលេងហ្គេម ដើម្បីធ្វើការបរិច្ចាគជួយទៅដល់សង្គម ។ ឃើញថា ថ្នាក់ដឹកនាំ និងក្រុមហ៊ុនឌីជីអីុនធើណេតបានធ្វើការអបអរចំពោះការលេងហ្គេមនេះយ៉ាងខ្លាំង។ ក្នុងហ្គេមនេះដែរ CEO នៃក្រុមហ៊ុនឌីជីអីុនធើណេត គឺលោក Andrey Sheen ក៏បានអញ្ជើញថ្នាក់ដឹកនាំក្រុមហ៊ុននៅប្រទេសកម្ពុជា ចំនួន3នាក់ទៀត ឲ្យចូលរួមលេងហ្គេមនេះដែរ គឺមានដូចជា ថ្នាក់ដឹកនាំធានាគារ ABA ថ្នាក់ដឹកនាំក្រុមហ៊ុន Smart និងថ្នាក់ដឹកនាំនៃក្រុមហ៊ុន OneTV នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។
អ្នកដែលបានចូលរួមក្នុងការលេងល្បែងចាក់ទឹកកកនេះ បានបញ្ជាក់ពីភាពសប្បាយរីករាយរបស់ខ្លួនយ៉ាងខ្លាំង ព្រោះថា វាជាល្បែងកំសាន្ត និងជាទឹកចិត្តសប្បុរសធម៌ដែលអ្នកទាំងអស់គ្នាមាន ។ ថ្នាក់ដឹកនាំក្រុមហ៊ុនឌីជី រួមទាំងបុគ្គលិក នឹងបរិច្ចាគមូលនិធិមួយផ្នែកទៅកាន់មន្ទីរពេទ្យគន្ធបុប្ផា និងមួយផ្នែកទៀតចូលរួមបរិច្ចាគទៅលើសមាគមស្រាវជ្រាវជំងឺស្វិតសាច់ដុំដែលគេហៅថា ALS Association។
ចែករំលែកព័តមាននេះ