ការលក់រថយន្តថ្មីនៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីដែលជាកូននាគក្នុងតំបន់អាស៊ីបានហក់ឡើងគួរឱ្យរីករាយ៣៤% ឬ២.២៧៨គ្រឿងពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំក្នុងខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៤ ដែលនាំឱ្យការចុះបញ្ជីសរុបចាប់តាំងពីដើមឆ្នាំរហូតមកដល់បច្ចុប្បន្នមានចំនួន១៤.៥៨៩គ្រឿងកើន៩%ធៀបនឹងឆ្នាំ២០១៣ ។
នៅលើទីផ្សារសិង្ហបុរីយីហោរថយន្តដែលត្រូវប៉ាន់និងលក់ដាច់ជាងគេ គឺ Toyota/Lexus លក់បាន៣៩០គ្រឿង ភាគហ៊ុន១៧,១% ឯអ្នកបន្ទាប់បានទៅលើ Mercedes លក់បាន៣៧៨គ្រឿង ភាគហ៊ុន១៦,៦% ។ ចំណែកអ្វីដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍នោះគឺ Mazda មានសន្ទុះទីផ្សារលក់កើនឡើងមួយទ្វេជាបី ឬស្មើនឹង៨,៨%, Honda វិញកើន៣៣០% រីឯ Nissan កើន១៤០% ។
ខាងក្រោមនេះ គឺជាតារាងចំណាត់ថ្នាក់យីហោរថយន្តដែលលក់ដាច់ជាងគេចំនួន៣០គ្រឿងប្រចាំខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៤ នៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី៖
១-Toyota/Lexus លក់បាន(៣៩០គ្រឿង)២-Mercedes (៣៧៨គ្រឿង) ៣-Volkswagen (២៥១គ្រឿង) ៤-Mazda (២០០គ្រឿង) ៥-BMW (១៦០គ្រឿង) ៦-Honda (១២៩គ្រឿង) ៧-Nissan (១២៧គ្រឿង) ៨-Audi(១២៤គ្រឿង) ៩-Hyundai (៨៨គ្រឿង) ១០-Volvo (៦៦គ្រឿង) ១១-Citroen (៦៣គ្រឿង) ១២-Porsches (៦២គ្រឿង) ១៣-Kia (៥៤គ្រឿង) ១៤-Subaru (៣៧គ្រឿង) ១៥-Jaguar (២៣គ្រឿង) ១៦-Chevrolet (២២គ្រឿង) ១៧-Mini (២១គ្រឿង) ១៨-Land Rover (១៦គ្រឿង) ១៩-Peugeot (១៥គ្រឿង) ២០-Zo Opel (១១គ្រឿង) ២១-Renault (១១គ្រឿង) ២២-Ford (៨គ្រឿង) ២៣-Maserati (៥គ្រឿង) ២៤-Ferrari (៤គ្រឿង) ២៥-Bentley (៣គ្រឿង) ២៦-Infiniti (៣គ្រឿង) ២៧-Chrysler (២គ្រឿង) ២៨-Mclaren (២គ្រឿង) ២៩-Suzuki (១គ្រឿង) ៣០-Aston Martin (១គ្រឿង) និង ៣១-Lamborghini (១គ្រឿង) ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ